خدمات تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای
نوشته شده توسط : ساحل

تولید درونمایه پایه و بنیاد رشد و ترقی شما در شبکه‌های اجتماعی است. با فرآوری محتوای یونیک و حرفه‌ای می‌توانید در کمترین سررسید از رقبا سبقت بگیرید. بر این پای بست، ۵۰ درصد شرکت‌ها برای بازاریابی محتوای خود، استراتژی دارند.

محتواها انواع مختلفی دارند و برای هر کسب‌وکاری باید به نوعی از تولید درونمایه بهره‌گیری کرد. برخلاف انگار بسیاری، تولید درونمایه امری تخصصی و پیچیده است. به‌طوریکه هرکسی نمی‌تواند محتوای مناسبی تولید کند.

در این میانی تیم آران با بهره‌مندی از کادری تخصصی و حرفه‌ای، خدمات فرآوری محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را به شیوه‌ای مدرن و پسندیده ارائه می‌دهد. در پیوسته شما را با گونه ها محتوا، مزایای به کارگیری درونمایه و سایر نکات مربوط به آن آشنا می‌کنیم.

انواع تولید محتوا
محتوا گونه ها مختلفی دارند که در اینجا ۴ نوع اصلی آن‌ها را عنوان می‌کنیم:

محتوای متنی
همه شما با این گونه درونمایه آشنا هستید. این نوع محتوا علاوه بر اینکه مفاهیم را به مخاطب انتقال می‌دهد، برای انتقال ارزش سئو بسیار مناسب است.

برای فرآوری محتوای متنی باید نکات بسیاری را رعایت کرد که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بررسی محتوای مقالات رقیب
تولید درونمایه بر بنیاد گونه کاربران هدف
تهیه یک لیست از بهترین کلمات کلیدی
نوشتن عنوان جذاب و گیرا در تولید محتوا
ارائه ایده‌های خلاقانه برای تولید محتوای متنی
استفاده از بهترین مقالات تولیدی سایر وب‌سایت‌ها با ذکر منبع
و …
محتوای تصویری
طبق بررسی‌ها مخاطبین محتوای تصویری را ۶۵% بهتر درک می‌کنند. علاوه بر این محتوای تصویری نسبت به محتوای متنی حدود ۶ هزار بار بهتر و سریع‌تر در مغز پردازش می‌شود. برای نمونه شما یک متن درباره کرونا می‌خوانید و یک تصویر از آن می‌بینید! پس از یک هفته جزئیات کدام را اغلب به خاطر می‌آورید؟

پاسخ نود درصد کسان گزینه تصویر است! بنابراین عکس ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در به خاطر سپردن برند، محصولات و خدمات شما داشته باشند. تیم آران با توجه به اهمیت این سوژه از بهترین عکاسان، ادیتورها، طراحان گرافیک و … کاربرد می‌کند، الی محتوایی یونیک و خاص در اختیار شما عزیزان پیمان دهند.

محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی یکتا از مهم‌ترین و پرکاربردترین گونه محتواها است، به‌طوری که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ ۸۰% ترافیک وب‌سایت‌ها را به خود برگزیدن دهد. علاوه بر این حدود ۷۵% افراد با تماشا تبلیغات ویدئویی رغبت اکثریت برای سفارش محصول و یا خدمات دارند.

با توجه به مشغله زندگی امروز، بیشتر کسان ترجیح می‌دهند که مفاهیم را از راه ویدئو فرابگیرند. بنابراین به کل کسان توصیه می‌شود که استفاده از محتوای ویدئویی را در نخستینگی خود پیمان دهند.

ویدئوها انواع مختلفی دارند و هرکدام به طریقی باعث ارتقاء کسب‌وکار شما می‌شوند. آران در راستای خدمات فرآوری درونمایه برای شبکه‌های اجتماعی، از همگی انواع ویدئوها سهم می برد. در پیوستگی بعضی از آن‌ها را عنوان می‌کنیم:

Demo Video: این بخش از ویدئوها، اطلاعاتی همچون روند تولید و عرضه محصولات شما را نشان می‌دهند. قصد این گونه ویدئوها افزایش اعتماد مشتری به فعالیت‌های شما می‌باشد.
Brand Video: این دسته از ویدئوها مردم را با برند، محصولات و خدمات شرکت آشنا می‌کنند. معمولاً افرادی که در ابتدا کار خود هستند، از این ویدئوها برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند.
Event Video: ساخت یک ویدئو از شما و تیمتان در یک رخداد مهم همچون سخنرانی، کنفرانس های خبری و … مایه افزایش اعتبار و اعتماد به برند شما می‌شود. این دسته از ویدئوها باید دارای عکس ها حرفه‌ای، داستان موفقیت، داستان دستیابی به اهداف و … باشند.
Expert Interview : ویدئویی‌هایی که در قالب یک مصاحبه با کسان متخصص و خبره در صنعت است، می‌تواند به نوعی مایه کامیابی و بالارفتن کسب‌وکار شما شود. چراکه مخاطب با شما بیشتر آشنا شده و شما را به عنوان یک فرد متخصص به سایرین معرفی می‌کند.
و …
تولید محتوای صوتی
محتوای صوتی به اتفاق ابدیت کاربر است! کسان می‌توانند در هر لحظه و در همه‌جا به محتوای صوتی گوش دهند. به راستی این دسته از محتواها بدون اینکه وقت بیننده را بگیرند پیام‌های بسیاری به او می‌رسانند، به همین سبب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

از انواع محتوای صوتی عبارت‌اند از:

مصاحبه‌ها
فایل‌ صوتی
پادکست‌ها
کتاب صوتی
فایل‌های آموزشی صوتی
و …
مزایای استفاده از خدمات تولید درونمایه برای شبکه‌های اجتماعی
در اینجا به شما نشان می‌دهیم که بهره‌گیری از تولید محتوا می‌تواند چه مزایای برای شما داشته باشد:

صرفه‌جویی در زمان
بهبود وفاداری به برند
افزایش خوشنودی مشتریان
افزایش هشدار از برند و اسم تجاری
افزایش شدامد شبکه‌های اجتماعی
بهبود سئو (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو)
بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر از سایر تبلیغات سنتی
و …
به طور کلی درونمایه می‌تواند تحولی کبیر در کسب‌وکار شما و در نهایت در زندگی‌تان به وجود بیاورد. به همین سبب بهتر است از یک تیم متخصص برای فرآوری محتوای خود استفاده کنید. تیم آران ضمن بهره‌مندی از کارمندان کارآزموده در این گویه خدمات بی‌نظیری به شما عزیزان ارائه می‌دهد، که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

خدمات فرآوری درونمایه برای شبکه‌های اجتماعی آران

انواع محتوا برای شبکه های اجتماعی


طراحی گرافیکی
طراحی اختصاصی استوری
ساخت موشن گرافیک و تیزرهای تبلیغاتی خاص و با مفهوم
طراحی پست‌های اختصاصی برای همگی پیج های اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین و …
تولید درونمایه برای گونه ها سایت‌ها اعم از سایت‌های فروشگاهی، گردشگری، خدماتی، علمی، سرگرمی، آموزشی، خبری، دینی و فرهنگی

محتوا مهم‌ترین نقش را در دیده شدن شما در شبکه‌های اجتماعی دارد. شما می‌توانید با استفاده از محتوای ویژه و جذاب در شبکه‌های اجتماعی به شهرت برسید. فلذا بهتر است که از هزینه کردن برای درونمایه نترسید و آن را به دست افراد متخصص در این گویه بسپارید.

تیم آران با بهره‌مندی از کادری مجرب و کارآزموده همگی خدمات فرآوری محتوای شما عزیزان را انجام می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید از همین لحظه با تولید محتوای ویژه و یونیک از همگی رقبای خویش در شبکه‌های اجتماعی سبقت بگیرید، بعد این فرصت بزرگ را از دست ندهید.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: